Hae
My Project Is Me

Kolmen liikeen pikatreeni ilman välineitä

Tämä pikatreeni sisältää vain kolme liikettä mutta tarjoaa silti haastetta ihan koko kropalle. Treeniin saat lisätehoa käsipainoilla mutta ilmankin pärjää varsin hyvin.

pikatreeni

 

Kolmen liikkeen pikatreeni

Liike 1: Punnerrus + Kyykky

Liike 2: Ylös-Alas -lankku

Liike 3: Sivukyykky + vipunosto eteen

 

Jos käytät ajastinta, tee kutakin liikettä minuutin ajan. Tai jos ajastinta ei ole käytettävissä niin toistoja 15-20. Jokaisen liikkeen jälkeen 20sekunnin tauko, jolloin yhden kierroksen kokonaisaika on tasan 4min.

Vaikka treenin kesto on lyhyt, ei tämä pikatreeni ole helppo. Onneksi liikkeisiin on mahdollista hakea helpotusta esimerkiksi laskemalla polvet maahan liikkeissä 1 ja 2. Lisäsin videon Instagramiin ja voit katsoa eri variaatiot halutessasi täältä.

pikatreeniohje

Jos teet useamman kierroksen, muista pitää pidempi tauko kierrosten välissä. Kaksi on jo kova, kolme ihan super. Ja jos innostuit, niin olen Instagramiin ladannut myös toisen vastaavanlaisen kolmen liikkeen pikatreenin. Voit suorittaa molemmat ominaan tai mikä jottei, vaikka yhdistää ne tekemällä esimerkiksi kaksi settiä kumpaakin. Tuon aiemman treeniohjelman löydät täältä.

Ja linkkaampa loppuun vielä tämän blogista löytyvän koosteen useammistakin kotitreeneistä, sekä välineillä että ilman.

kotitreeni

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.