Hae
My Project Is Me

Viikon treenit, ruoat ja tunnustukset

Moikka,

Perinteiseen maanantaityyliin kerrataan viime viikkoa ja tutusutaan päivän vaakalukemiin. Viime viikko oli kaikinpuolin onnistunut. Hienoisesti kadoksissa ollut löytyi jälleen ja jotenkin viikko oli aurinkoinen, muutoinkin kuin sään puolesta.

Viikon liikkumiset näyttivät tältä:
MA   sali, iltalenkki
TI     –
KE    sali, iltalenkki
TO    sali, iltalenkki
PE    sali
LA    iltalenkki
SU    aamulenkki, NTC Get strong-tunti

Kävin siis tosiaan ensimmäistä kertaa sitten joulukuun ryhmäliikuntatunnilla ja mukavaa oli. Teen tunnista kaikkineen vielä oman postauksen mutta tässä vaiheessa riittäköön että hiki tuli ja rankkaa oli – itseasiassa niin rankkaa että ihan lopussa ei vain enää pystynyt edes perusaskelkyykkyjä tekemään. Ensi sunnuntaina ehdottomasti uudestaan!

Kuva täältä

Ruokailut koostuivat melko pitkälti erilaisista salaateista, kanasta ja linsseistä, maitorahkasta sekä  pienestä herkuttelusta viikonloppuna. Lisäksi toki matkaan mahtui marjoja ja hedelmiä sekä palautusjuomaa.  Niin ja katsokaapas tätä; Meillä on eräs tuttu joka aina tullessaan tuo suklaalevyn ja vaikka kuinka olemme sanoneet ettemme syö niin aina sellainen vain tulee. Näin ne sitten kertyvät kaappiin:

Paino tälle aamulle oli sitten 53,9kg eli -1,1kg edellisviikkoon verrattuna. Nesteet ovat lähteneet selkeästi liikkeelle kropasta kun ruokavalion sai takaisin hallintaan. Olen taas tällä hetkellä, tai edelleen, niin täynnä motivaatiota ja energiaa tätä vartalonmuokkausprojektiani kohtaan että voin hyvällä omalla tunnolla kiittää teitä ihania tunnustuksen antaneita lukijoitani. Sain tosiaan julkisen tunnustuksen muutaman lukijani blogissa ja en voisi olla ylpeämpi tästä kunnianosoituksesta. Kiitos siis teille 2o2oTakkunen ja Tziku.

 

Liebster tarkoittaa ”rakkain” tai ”rakastettu”, mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille joilla on alle 200 seuraajaa.

Tunnustuksen säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Valitse viisi suosikkiblogiasi (joilla siis alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
4. Toivo, että ihmiset joille lähetit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen!

Olen epäsäännöllisen säännöllisesti seuraillut teidän lukijoideni blogeja ja lisäksi  aina kun kommentteja saan niin ensimmäisenä käyn kurkkimassa myös löytyykö kommentoijan takaa omaa blogia. Koska tunnustuksen tavoitteena on paitsi kiittää ja kannustaa kirjoittajaa niin myös herättää vähemmän tunnetun blogin tunnettuutta ja lisätä täten tietoa blogin olemassaolosta, niin haluan itse jakaa tunnustuksen eteenpäin sellaisille blogeille joilta en tunnustusta saanut.

1. Erica, Too big to be me
Tavallista arkea, elämää ja elämäntaparemonttia

2. Anniinan, Lisää liikuntaa
Liikuntaa ja elämää sen ympärillä

3. Amman, Apiste
Treeniä ja lihastenkasvatusta

4. Minttu K, pintaraapaisu
Elämäntapamuutosprojektia ja arkea

5. j.m, Ponytales
Hiuksia, hiuksia ja hiuksia

11 kommenttia

  1. MinttuK kirjoitti:

    Voi kiitos jennie, ihana aloitus aamulle! :)Aika kunnioitettava määrä syömättömiä suklaalevyjä!

  2. Anna kirjoitti:

    Heh, meillä ei kyllä tuollainen määrä suklaata pysyi koskemattomana, kun molemmat olemme makealle niin persoja :)Tsemppiä uuteen, ihanaan treeniviikkoon! Itselläni iloa tekemiseen tuo tähän aikaan vuodesta ihana aurinkoinen keli ja sulava lumi, on niin ihana liikkua, sekä ulkona että sisällä!

    • jennie kirjoitti:

      Omaksi onnekseni kyseessä on fazerin sininen, joka taitaa kuulua tuojan lemppareihin muttei omiini 🙂

  3. Superdieetti kirjoitti:

    Mikä määrä suklaata:DBlogissani on sinulle haaste:)

  4. j.m kirjoitti:

    Kiitos kovasti! Tämä olikin ensimmäinen linkkaus mun blogiin jonkun toisen blogissa 😀 heh. Kiva jos olet tykännyt omastani. Täytyy jäädäkin tänne vähän tutkailemaan..

  5. Erica kirjoitti:

    Kiitos tunnustuksesta :)ja voi älytön mikä määrä suklaata! ei ois mullakaan pysynyt kaapissa 😀

  6. Janette kirjoitti:

    Mahtava määrä suklaata jemmassa-mahtava itsekuri!;)

  7. Anonymous kirjoitti:

    Heippa, olisin kysynyt sellaista, että miten saat yhdistettyä lapsen kanssa olemisen ja kaiken liikunnan? Ja ilman mitään ikäviä fiiliksiä kyselen, työssäkäyvä äiti kun olen itsekin ja poden jatkuvasti kauhean huonoa omatuntoa omista menoistani, kun tuntuu, että lapsi kaipaa äitiä. Tällä hetkellä harrastan kolmesti viikossa ja sekin tuntuu välillä tosi tiukalta :-/

    • jennie kirjoitti:

      Voi että, tiedän tuon tunteen 🙁 Tärkeää on kuitenkin muistaa pitää myös itsestään huolta ja työ sekä perhe-elämä vaativat myös omaa aikaa. Olen itse ajoittanut liikkumiseni sellaisille ajoille että ne eivät ole keneltäkään pois. Salilla käyn aamuisin klo 6.30 ja tuo iltalenkkeily on minun ja pojan yhteinen juttu. Lenkkihän ei kestä kuin tunnin (noin 18-19) niin tämän jälkeen on vielä hyvää aikaa vähän leikkiä kotosallakin.Tsemppiä sinulle perhe-elämän, työn ja oman ajan tasapainottamiseen. Viikonloppuisin kun aikaa pojan kanssa on enemmän niin omia harrastuksia malttaa tehdä ihan hyvin ilman että tuntuu että se on perheeltä pois. Toki, viikonloppuisin saattaa olla joskus jotain muuta menoa ja sitten nämä jäävät välistä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *