Hae
My Project Is Me

Liikepari pakaroille

Tämän liikeparin voi toteuttaa paitsi kuntosalin uumenissa, myös kotona. Painojen kanssa tai ilman – ihan oman kunnon ja mahdollisuuksien mukaan.

Aloitetaan kyykyllä, jonka syvyyttä tehostaakseni käytin apuna steppereitä. Stepperit mahdollistavat siis laajemman liikeradan sillä takapuoli on mahdollista kyykätä selkeästi syvemmäksi. Vastuksena minulla oli kahvakuula, joka toki voisi olla käsipainokin. Sama onnistuu toki ilman painoja tai steppereitäkin – hieman suppeamalla liikeradalla ja pienemmällä vastuksella.  Toistoja on hyvä tehdä 10-15 vastuksesta riippuen.

IMG_8461

Kyykkyjä seuraa suoraan aivan liian aliarvostettu hyvää huomenta-liike. Liikettä hieman tehostaakseni käytin apuna pientä kahvakuulaa mutta lisätehoa saa jo yksinkertaisesti pitämällä kädet päänjatkeena suorana. Tuntuu toki paitsi alaseläss niin kyykkyjen jälkeen myös takapuolessa. Toistoja on hyvä tehdä 15.

Itse tein kaikkineen kolme kierrosta ja jokaisen liikeparin välissä  oli pieni tauko.

IMG_8454

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.