Hae
My Project Is Me

Viikko 16

Moi,

Poikkeuksellisesti listaan viikkoliikuntojani jo nyt sunnuntaina koska tiedän sattuneista syistä että yhtään tuntia ei enää tule lisää. Syy tälle ei suinkaan ole ulkona vallisteva ihana kevätää vaan kiuskaseni iskeytynyt kevätlenssu. Luulin jo eslviäväni tästä keväästä ilman mutta näköjään en. Tämä tosin onneksi selittää sen, miksi perjantaisali oli sen verta nihkeä ja voimat olivat ihan lopussa. Lauantaiaamuna sitten heräsin tosiaan täysvoimattomaan oloon, joka edelleen jatkuu.

Joka vuosi meidän perinteinen lenkkipolku jää kevättulvan alle

Viikko jäi jokseenkin lyhyeksi mutta kaikenkaikkiaan näyttää tältä, hieman vajaa 5h. Perjantaita lukuunottamatta minulla oli oikein hyvä viikko ja keskiviikkona oikein supervoimakas olo olikin. Liekö hyvä voimataso johtunut tiistain uimattomuudesta, joka johtui ihan vain siitä että korttini oli umpeutunut. Niinpä uinnit on tosiaan nyt uitu vähäksi aikaa minun osaltani.

Jos tästä kevätnuhasta täytyy joku hyväpuoli keksiä niin oikeastaan ajankohta on ihan sopiva sillä me lähdemme jälleen risteilemään Tukholmaan. Tulevan viikonalun liikunnat olisivat siis kuitenkin jääneet suorittamatta.  Tosiaan, risteily kutsuu eikä minusta huomenna kuulu näillä näkymin yhtään mitään. Toivottavasti Tukholmassakin on lämmintä ja aurinkoista. Niin että heippahei!

5 kommenttia

  1. Eikku kirjoitti:

    Tukholmassa on aina aurinkoista, ihmiset ruskettuneita ja elämä hymyilee :). Siltä ainakin tuntuu, en ole tainnut siellä koskaan huonolla säällä käydä ja käyn siellä kuitenkin useamman kerran vuodessa. Ihanaa reissua teille!

  2. Anonymous kirjoitti:

    Hei ois tosi kiva jos voisit tehdä sellaisen postauksen, että laittaisit kuvina mitä liikkeitä/laitteita käytät ja teet kuntosalilla, kun olet jo noin pitkällä raskaana…ja vähän painoistakin, että kuinka suurilla painoilla uskaltaa tehdä… yritämme mieheni kanssa lasta ja olen päässyt kuntoilun makuun, mutta pelottaa,että mitä kaikkea voin salilla tehdä jatkossakin sitten kun tärppää… 🙂

    • jennie kirjoitti:

      Voisin kyllä yrittääkin saada aikaan 🙂 Paljonjan siinä, mitä uskaltaa ja ei uskalla tehdä, on kyse omista tuntemuksista ja kropan hallinnasta. Jos ja kun on liikkunut ennen raskautta, uskaltaa samaa tehdä raskaudenkin aikana (toki omaa kroppaa kuunnellen). Kuntosalillahan suositellaan käytettäväksi vapaiden painojen sijaan laitteita, jotka pitävät liikeradan oikeana ja väärän tekniikan minimissään. Onnea yritykseen, toivotaan että tärppäisi 🙂

  3. Anonymous kirjoitti:

    No tästäkin kommentista oli jo apua =)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.