Hae
My Project Is Me

Viikon ensimmäinen

Moi,

Taas alkaa uusi viikko ja uuden elämänrytmin opetteleminen lähenee päivä päivältä – kolme viikkoa ja työt kutsuvat tätä mammaa. Olen tässä jo jonkin aikaa yrittänyt kovasti suunnitella elämääni etukäteen kun tämä paluu normaalielämän rytmiin koittaa. Miten saan sovitettua liikkumiset siten etteivät ne vie aikaa perheeltä (vastaus on aamulla ennen töihin menoa); Miten ruokarytmini käy (vastaus on että ei mitenkään) jne. Näistä kuitenkin lähempänä enemmän, kolme viikkoa on vielä pitkä aika.

Tämä viikko tulee sujumaan totuttuun tapaan lenkkeillen, dvd-harjoitteiden sekä omien lihastreenieni parissa. Lisäksi olisi tarkoitus päästä käymään tangolla hyvin, hyvin pitkän tauon jälkeen. Olen muuten hionut viime viikosta saakka uudentyyppistä vatsasarjaa mutten ole siihen vielä ihan täysin tyytyväinen. Jos, ja kun, saan sarjan logiikan saumattomaksi, jaan sen kyllä kanssanne.

Viime viikosta puheenollen liikkumiset jäivät normaalia vähemmälle. Paitsi että lähdimme keskiviikkona risteillen Ruotsiin, niin onnistun maanantaina niksauttamaan selkäni siten että jouduin keskeyttämään dvd-harjoitteen koknaan. Vatsoja pystyin seuraavan kerran tekemään vasta keskiviikkona. Ja sitten jotenkin oli olevinaan kaikkea muutakin niin että liikkumiset vähän jäivät.

Kaiken kaikkineen viikon liikkumiset näyttivät tältä:

  • MA  lenkkeily (yhteensä 12km), 6 week sixpack taso 2 osittain
  • TI     lenkkeily (yhteensä 12km)
  • KE   lenkkeily (6km), vatsat+selät
  • TO   –
  • PE   lenkkeily (6km), 6 week sixpack taso 1, vatsat+selät+kädet
  • LA   lenkkeily (6km), vatsat+selät+kädet
  • SU   lenkkeily (yhteensä 12km), 6 week sixpack taso 2, vatsat+selät, venyttely
Ruokavaliosta en oikein tiedä viitsinkö mainitakkaan 😀 Ei, muuten meni ihan mukavasti mutta tuo risteily nyt sotki hieman kuvioita. Jostain syystä jo aiemmin pannaan julistamani leipä on ollut taas mukana kuvioissa. Ei sillä että leipä itsessään olisi pahasta mutta minulle se ei jostain syystä sovi, kun käyttömäärät ovat kaikkea muuta kuin kohtuullisia. Karkki- ja suklaalakon suhteen kävi lauantaina niin että ateriaväli venyi aamiaisen jälkeen noin kahdeksaan tuntiin ja välissä oli mahdollista ainoastaan syödä dumleja tai kärsiä nälästä – valitsin dumlet. Ihan mielenkiintoinen tilanne näin jälkikäteen ajateltuna. 

Tämä hieman erilainen viikko (vaihteeksi) ja hämmästyinkin kun aamun luku oli 52kg. Ehkä sitä on nyt ihan todellisesti viimeinkin löytynyt se tapa olla ja elää että paino pysyy jotakuinkin samoissa lukemissa. En tiedä johtuuko kuitenkin hieman turvonnut olo tuosta leivän syönnistä mutta siivoan sen tälle viikolle pois ruokavaliosta. Tästä lukemasta on kuitenkin hyvä jatkaa hieman tavanomaisempaa viikkoa niin treenaamisen kuin syömistenkin parissa. 

2 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    Aivan loistava blogi, kiitos viitseliäisyydestäsi kirjoittaa useasti ja kattavasti. Luin tämän viime yönä läpi kokonaan ja nyt oli pakko tullaa tsekkaamaan, josko olisit tehnyt uuden postauksen – ja sähän olit 🙂 Minulla on itselläni vuoden ikäinen poika ja raskaudesta jäi jonkinlainen löysäkausi päälle.. tämä blogi on siis kultakaivos minulle, kiitos inspiroivan elämänotteesi.

  2. jennie kirjoitti:

    Anonyymi ihan mahtavan suuret kiitokset sinulle itsellesi kun jaksat lukea näitä juttuja ja saat niistä vielä itsellesi inspiraatiota 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.