Hae
My Project Is Me

Kotimaista meininkiä

Moi,

Itsenäisen Suomen kunniaksi on täälläkin vietetty päivää kotimaisella teemalla. Aamulla tarjolla oli kaurapuurolautasellinen, kotimaisilla puolukoilla höystettynä (voi olla että sekaan joutui myös eksoottista kookosöljyä mutta onhan Suomi jo kansainvälinen maa).

kuva 2(9)

Lounaana tarjolla oli kotimaisesta kvinoasta, broilerista ja kasviksista koostuva salaatti. Minä en itse asiassa edes tiennyt että kotimaistakin kvinoaa on olemassa ennen kuin syksyisiltä I Love Me-messuilta Sunspeltin osastolta sellaista käsiini sain.

 

kuva 3(6)

Iltapäivästä siirryin kohti kotimaista salia ja treenivaatteina oli mahdollisimman sinivalkoinen valinta.

kuva 4(4)

kuva 2(10)

Illasta, ennen linnanjuhlien pukuloistoa, toteutin vielä lupaukseni perheelle ja lähdimme kohti kotimaista Koti Pizzaa (vaikka ihan yhtä kotimaisia ne kaikki muutkin pizzeriat olisivat tietysti olleet).

kuva 5(2)

sovitaanko että se lasketaan salaatiksi?

sovitaanko että se lasketaan salaatiksi?

Melko kotimaista, osittain ihan vahingossa mutta eihän sitä paljasteta kellekään. Näillä kotimaisilla valinnoilla toivotan hyvää itsenäisyyspäivää Suomi!

7 kommenttia

  1. Emmi kirjoitti:

    Moikka! Millä jaolla on tämänhetkinen salitreeniohjelmasi? Mitkä liikkeet yleensä yhdistät samaan treeniin? Kuulisin mielellläni yksityiskohtaisesti mm.painomääristä ja liikkeiden määristä. Jos pidät jalka-kankku-päivän, montako eri liikettä tulee tehtyä treenin aikana? Ja onko antaa lisävinkkejä hauistreeniin…. Hyvää itsenäisyyspäivää, ehdinpäs vielä toivottaa saman vuorokauden puolella!

    • Emmi kirjoitti:

      Itse jos pidän selkä-hauispäivän, teen yleensä kevennettyjä leukoja, vapailla painoilla sekä alataljalla. Muita vinkkejä? 🙂

      • Emmi kirjoitti:

        Ja muut liikkeet onkin selkää varten. Zeta-tangosta en niin välitä ☺️

        • jennie kirjoitti:

          Täytyy kait sitä treeniä sanoa viisijakoiseksi tällä hetkellä kun pepputreeni on erikseen melko vakiona mukana. Viikkoaikataulu jakautuu seuraavanlaisesti
          1. Selkä, takaolkapäät, vatsa
          2. Rinta, olkapäät
          3. reidet, pohkeet
          VP
          4. Ojentajat, hauis, vatsa
          5. Peppu
          VP

          Minulla ei mitään erityistekniikoita ole käytössä mutta ehkä omaksi inhokkiliikkeeksi on noussut hauiskäännöt myötäotteella. Osa syys tähän inhoamiseen saattaa toki olla se että se on viimeinen hauisliike ja homa alkaa olla siinävaiheessa jo melko väsynyttä. Mutkatangosta sensijaan tykkään ja sekin kuuluu osaksi treenipäivää.

          Tuohon ptäisi jotenkin saada vielä sykkeenkohotustreenejä mukaan eli jotain muutoksia tarttisi varmaan tehdä ensi vuodelle.

          • Nimetön kirjoitti:

            Kiitti vinkistä! Taidanpa ottaa käyttöön myötäoteliikkeen hauispäivänä 🙂

  2. liina kirjoitti:

    ja kotipizzan ruoka oli kotimaista. nooot:D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.